IZOGNITE SE NAPAKAM, KI VPLIVAJO NA IMUNSKI SISTEM

Skušajte se izogniti napakam, ki dolgoročno vplivajo na vaš imunski sistem
Skušajte se izogniti napakam, ki dolgoročno vplivajo na vaš imunski sistem

Skušajte se izogniti napakam, ki dolgoročno vplivajo na vaš imunski sistem

Predviden čas branja: 5 minutes

Življenje teče precej hitro. Vsakodnevno povprečen odrasel človek nenehno žonglira z občutljivo rutino usklajevanja dela, sprostitve in ostalih obveznosti. Ravno zato mnogi med nami ves čas poudarjajo, da preprosto nimajo časa, da bi poskrbeli za svojo dušo in telo. Kratko povedano, poskrbeti zase pomeni, da dajete prednost temu, kar vaše telo potrebuje, in ne tistemu, kar navajajo razni trendi. Močan imunski sistem je absolutno potreben, ko gre za ohranjanje splošnega zdravja. Imunski sistem ščiti naše telo pred virusi, toksini, bakterijami in glivami. Na žalost se veliko ljudi, zmotno tolaži, da ima dober imunski sistem, v resnici pa vas čas počnejo napake, ki dolgoročno šibijo imunski sistem.

Premalo aktivnosti, preveč počitka

Veliko ljudi opravičuje ležeren življenjski slog tako, da govorijo o pomenu počitka in sprostitve. Vsekakor je res, da vsak potrebuje kakovosten počitek, a hkrati sta fizično gibanje in napor glavna stebra močne imunosti. Vsaj 20-30 minut gibanja ali vadbe vsak dan je prava pot k stabilnemu imunskemu sistemu. Obstaja tudi veliko znanstvenih dokazov, ki podpirajo trditev, da čas, preživet izven kavča, krepi imuniteto.

Skušajte se izogniti napakam, ki dolgoročno vplivajo na vaš imunski sistem

Zanemarjanje spanja

Vsi vemo, kako je imeti natrpan urnik. Ko pride čas za spanje, si zaželite, da bi bilo vsak dan za spanje na volj več ur, vendar si tega časa še vedno ne planirate. Številni se trudijo bedeti čim dlje, da bi naredili več, vendar je menjava spanja za produktivnost izmenjava, ki resno škoduje imunskemu sistemu. Absolutno najslabša stvar, ki jo lahko naredite in ki oslabi vaš imunski sistem, je, da ne spite dovolj. Spanje, ki traja 5 ur ali manj vas bo utrudilo in poslabšalo počutje. Nezadostno spanje je običajno povezano tudi z drugimi slabimi navadami, ki škodujejo vašemu imunskemu sistemu, kot so prepozno bivanje zunaj na zabavah, predolgo in trdo delo, ter uživanje kalorične in neželene hrane. To je grozna kombinacija, ki bo verjetno vodila v bolezen.

Ignoriranje stresa

Čeprav bi se mu vsi radi popolnoma izognili, je stresu popolnoma zbežati neizogibno. Življenje je lahko nepredvidljivo in ko se zgodijo nepričakovani dogodki, stres običajno ne zaostaja. Pomembno je razumeti, da je popolno izogibanje stresu neumna naloga, vendar je obvladovanje stresa veliko bolj zdrav in realističen pristop, zlasti z vidika imunosti. Vsak stres ni slab stres, vendar lahko postane moteč, če ga ne obvladujemo. Raziskave so pokazale, da je psihološki stres povezan s povečano dovzetnostjo za prehlad in sčasoma oslabi imunski sistem, če ga ne obvladujemo pravilno.

Premalo časa preživite na zunaj

Nič ni narobe, če ostanete doma, vendar je prav, da preživite čim več časa zunaj, na zraku, soncu in vetru. Sonce koristi imunskemu sistemu na več različnih načinov. Za začetek je vitamin D bistvenega pomena za pravilno delovanje imunskega sistema in telo naravno proizvaja vitamin D ob izpostavljenosti sončni svetlobi. Še en razlog za vsakodnevno hojo je vpliv narave na imunsko moč. Preživljanje več časa okoli zelenja, narave in živali izboljša zaščito telesa pred dolgim ​​seznamom zdravstvenih težav.

Skušajte se izogniti napakam, ki dolgoročno vplivajo na vaš imunski sistem

Suhi post

Če razmišljate, da bi preizkusili rutino suhega posta, najprej razmislite o vseh učinkih. Ta prehranska muha, ki vključuje izogibanje vsej tekočini, je nevarna na več ravneh in lahko povzroči sesutje imunskega sistema. Suhi post je spletni trend, ki spodbuja druge, naj se izogibajo pitju vode in jo prejemajo samo s hrano z visoko vsebnostjo vode. Ne samo da uniči imuniteto, ampak vodi do drugih zdravstvenih težav, kot so dehidracija, ledvični kamni, migrene itd. Voda pomaga odstraniti toksine iz vašega telesa, tako da brez nje vaše telo nenehno gradi toksine, ki bodo zmanjšali vašo imuniteto.

Prehranjevanje enkrat na dan

Skozi dan se držite nazaj, z mislijo da boste morda izgubili kakšen kilogram, nato se zvečer, ko je lakota prevelika nahranite z vsem kar vam pride pod roke. Naslednji dan se zbudite z bolečino v želodcu, ki vam sporoča da nekaj ne delate prav.  Prehranjevanje enkrat na dan je velika obremenitev za telo, ki imunskemu sistemu ne dela nobene usluge. Začnite z več manjšimi obroki in boljše se boste počutili.