Pravno obvestilo

PRAVNO OBVESTILO

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji. Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne strani in trgovine. Narava svetovnega spleta ne omogoča popolnega nadzora nad vsebinami, do katerih vodijo povezave s strani Horoskop.si, zato ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za vsebine, ki so uporabniku dostopne prek povezav (tekstovne povezave, oglaševalci, socialna omrežja, Youtube…).

Več o politiki zasebnosti, GDPR lahko preberete TUKAJ.

SPLOŠNE DOLOČBE

Vsebina splošnih pogojev uporabe na strani Horoskop.si se nanaša na pogoje uporabe storitev plačljivih in brezplačnih vsebin in storitev na spletnih straneh strani Horoskop.si. Ponudnik spletne strani Horoskop.si si pridružuje pravico do spremembe katerega koli dela strani in izbrisa katerega koli dela vsebine brez vnaprejšnjega obvestila.

VAROVANJE INTELEKTUALNE LASTNINE

Vsi teksti, grafično oblikovane fotografije in ilustracije (fotografije: Pngtree, Unsplash, Pixabay, 123rf, Shutterstock, ), so avtorsko delo in so kot taki varovani po Zakonu o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno objavljati, prenašati ali kako drugače razširjati. Slikarske slike so last Mag. Igor Banfi, akademskega slikarja. Na podlagi Zakona o avtorski in sorodnih pravicah je podjetje Planet 2, d. o. o., nosilec materialnih avtorskih pravic nad vsebinami (besedila, fotografije, avdio-video posnetki, aplikacije) objavljenimi, zato je kopiranje, prepisovanje, predelovanje in razširjanje vsebine ali kateregakoli dela vsebine v komercialne namene brez dovoljenja Planet 2 d.o.o. prepovedano.

KRŠENJE PRAVNEGA OBVESTILA

Planet 2 in ostali avtorji vsebin, objavljenih na spletni strani Horoskop.si, od uporabnika zahtevajo, da upošteva zakone s področja varovanja zasebnosti, avtorskega prava, ter prava intelektualne lastnine. V primeru odtujitve in zlorabe vsebin, kršenje veljavne zakonodaje o avtorskih delih, ima podjetje Planet 2 zakonitega pravnega zastopnika.

POSEBNO SPOROČILO ZA STARŠE

Stran, ki jo trenutno obiskujete, je ena od spletnih strani, namenjenih splošni javnosti. Določene spletne strani bodo občasno varovane s posebnimi določili o varovanju zasebnosti in ne s splošnimi, ki bodo vsebovala posebna določila glede otrok in zasebnosti. Planet 2 d.o.o. ne namerava zbirati osebnih podatkov od oseb, mlajših od 16 let. Po potrebi bo podjetje otroke posebej opozorilo, naj na naših spletnih straneh ne posredujejo osebnih podatkov, v nasprotnem primeru bomo uporabili vsa razumna sredstva, da za posredovane podatke pridobimo dovoljenje staršev. Starši se morajo zavedati, da bo Planet 2 d.o.o. pri uporabi osebnih podatkov upoštevala Določila o varovanju zasebnosti osebnih podatkov. Podatki, ki jih otroci ali drugi prostovoljno posredujejo v klepetalnicah, v izmenjavi elektronske pošte, na elektronskih oglasnih deskah in podobnem, so lahko uporabljeni s strani tretjih oseb za posredovanje neželenih elektronskih sporočil. Planet 2 d.o.o. spodbuja vse starše, da otroke poučijo o varni in odgovorni uporabi njihovih osebnih podatkov na vseh spletnih straneh.

PODATKI, KI JIH VAŠ RAČUNALNIK SHRANJUJE SAMODEJNO – PIŠKOTKI

Ko obiščete katero od naših spletnih strani, lahko v vaš računalnik shranimo določene podatke, ki se arhivirajo v obliki “cookie” ali drugih podobnih datotek in nam lahko pomagajo na več različnih načinov. “Cookie” datoteke nam omogočajo prilagoditev naše spletne strani vašim željam in preferencam. Večina internetnih brskalnikov omogoča brisanje “cookie” datotek s trdega diska vašega računalnika, prepreči lahko shranjevanje tovrstnih datotek, ali pa vas pred shranjevanjem opozorijo. Za natančnejša navodila za uporabo teh funkcij, preberite navodila za uporabo vašega spletnega brskalnika ali strani pomoči, ki vam jo brskalnik ponuja.

Več o piškotkih si lahko preberete TUKAJ.

DODATNI SAMODEJNO ZBRANI PODATKI

V nekaterih primerih lahko samodejno (brez postopka registracije) zbiramo tehnične podatke o vašem obisku na naših spletnih straneh, ki pa jih ne moremo uporabiti za osebno identifikacijo. Primeri takšnega zbiranja podatkov so identifikacija spletnega brskalnika, ki ga uporabljate, identifikacija računalniškega operacijskega sistema, ki ga uporabljate, in naslov spletne strani, s katere ste se povezali z našo spletno stranjo.

VAŠE SOGLASJE

Z uporabo spletne strani Horoskop.si soglašate z našim pravilnikom o zasebnosti. Če se odločimo za spremembo naše politike zasebnosti, bomo te spremembe objavili.

KOMUNIKACIJA

Planet 2 d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila Planet 2 d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj Planet 2 d.o.o. bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Planet 2 d.o.o. izrecno spoštoval. Oglasna sporočila Planet 2 d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

SVETOVANJE, VEDEŽEVANJE 090, SMS

Ponudnik storitve ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve. Operaterji rešujejo izključno reklamacije, ki se nanašajo delovanje omrežja operaterja in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo operaterja v skladu Splošni pogoji uporabe storitev posameznega operaterja. Z uporabo te spletne strani in s klicem na komercialno številko 090 in SMS storitev, ki je na strani navedena, potrjujete: da razumete, da vedeževanje sodi v področje ezoterike in da vedeževalec, svetovalec zgolj interpretira kar vidi in čuti, da razumete, da vedeževanje ne temelji na znanstveno dokazanih dejstvih, zato je tudi nemogoče jamčiti uspeh, da razumete, da vedeževalec ne more spremeniti vašega življenja in da ste sami odgovorni za svoja dejanja, da razumete, da lahko storitev uporabljate samo, če ste polnoletni (18 let in več), da storitve uporabljate prostovoljno, da se zavedate, da je storitev plačljiva in da ste natančno ceno klica preverili pri svojem ponudniku telefonije, da razumete, da reklamacija storitev vedeževanja ni možna.

SOUSTVARJANJE VSEBIN Z ZUNANJIMI SODELAVCI

Za vsebine, ki jih prispevajo in ustvarjajo zunanji sodelavci in uporabniki (besedila, fotografije, slike, ilustracije, video posnetki) odgovarjajo da je vsebina, ki jo posredujejo preko elektronske pošte njihovo izvirno avtorsko delo. V primeru pošiljanja slikovnega materiala mora prav tako biti avtor fotografije ali pridobiti dovoljenje oseb na fotografiji. Planet 2 d.o.o. ima pravico, da v kolikor dvomi v vsebino, le te ne objavi. Uporabnik se s tem, ko pošlje vsebine vedno znova strinja, da na Planet 2 d.o.o. prenese vse materialne avtorske pravice, kot jih določa Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah za uporabnikovo avtorsko delo. Vsebine uporabnikov so lahko objavljene tudi v komercialne namene, na socialnih omrežjih in na drugih spletnih straneh, ki so v lasti podjetja Planet 2 d.o.o.. Uporabnik, ki prispeva vsebino, se strinja, da za objavo ne bo zahteval plačila.

UPORABA PLAČLJIVIH VSEBIN

Določen del vsebin na strani Horoskop.si je plačljiv. Na mestu, kjer so objavljene plačljive vsebine, so objavljena tudi podrobnejša navodila za uporabo. Pri povezavah spletne trgovine je skladno z zakonom urejen plačilni sistem.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Horoskop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Horoskop.si upravlja Planet 2, d.o.o. v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

DARILNI BON

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Planet 2 d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (številko nakupa), prodajalec Planet 2 d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Planet 2 d.o.o.. Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Planet 2 d.o.o.. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@horoskop.si. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Uporaba darilnega bona: Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Ali pošljete email sporočilo na info@horoskop.si, na katerega nam sporočite, kadar ga želite koristiti en dan prej. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov. Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Nato samo še oddate spletno naročilo.

CENE

Vse cene so izražene v EUR. DDV ni obračunan, po členu ZDDV-1 nismo DDV zavezanec, razen v primeru, če postanemo DDV zavezanec. Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00 eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa. Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.

NAROČILO

Kupec s klikom na gumb “potrdi naročilo” izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Planet 2 d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Planet 2 d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Planet 2 d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Planet 2 d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Planet 2 d.o.o. V primeru, da posameznih kristalov za Energetsko zapestnico trenutno ni na voljo, si pridružujemo pravico, da obvestimo stranko, da je čas dobave nekoliko podaljšan. Prek elektronske pošte Planet 2 d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Planet 2 d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Planet 2 d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Planet 2 d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljat Planet 2 d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Planet 2 d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.
Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@horoskop.si. V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena,

CENIK DOSTAVE

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji Horoskop.si strošek poštnine: Strošek dostave (poštnina) pošiljanja se zaračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in GLS. Partner za dostavo pošiljk prodajalca Planet 2 d.o.o. je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Planet 2 d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Način in strošek dostave in obdelave naročila: Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi najkasneje tretji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Artikli, naročeni na Planet 2 d.o.o., gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila ali po dogovoru preko e-mail: info@horoskop.si. Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot.

ČAS DOSTAVE

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev. Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 7-15 dni. Podrobnejši čas dostave je naveden ob posameznem izdelku. Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave. Pogodbena dostavna služba GLS vas na dan dostave preko SMS-a obvesti o predvideni uri dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi. V kolikor vas na dan dostave ni doma, lahko pokličete na kontakt v priloženem sms-u ter se dogovorite za drug termin dostave. DPD ponuja tudi možnost prevzema na Pošti Slovenije.

MOŽNOSTI PLAČILA

Planet 2 d.o.o. omogoča naslednje načine plačila: s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro), preko mobilnega telefona z Moneto. Z nakazilom na račun SI56 0203 3025 8154 348 po ponudbi/predračunu. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Planet 2 d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Za plačevanje s plačilnimi karticami in Moneto uporabljamo plačilni sistem Paywiser. Pri plačilu s kreditno kartico, sredstva iz kartice s strani Planet 2 d.o.o. ne bodo trgana dokler izdelek ne bo poslan. Več o katričnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu. Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila. Izdelki so do dokončnega plačila v lasti prodajalca. Horoskop.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Naši podatki za nakazilo
IBAN: SI56 0203 3025 8154 348
BANKA: Nlb d.d.
Naziv : Planet 2 d.o.o., Tržaška cesta 2 1000 Ljubljana
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

VRAČILO BLAGA

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč. Ker družba Planet 2 d.o.o. v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. Ker ne poslujemo z gotovino, žal ne moremo sprejeti paketov, ki so poslani z odkupnino. Prosimo, da paket pošljete navadno ali priporočeno ter navedete vaš transakcijski račun, kamor lahko vrnemo kupnino. V primeru akcij, ko podarimo brezplačno poštnino in stranka odstopi od pogodbe oz vrne izdelek, vrnemo celotno kupnino. V primeru odstopa od pogodbe ter vračila izdelka, ki ni predmet reklamacije ne vračamo zneska poštnine za vrnjen paket. V primeru menjave izdelka za drug izdelek ali drugo velikost stranka krije znesek poštnine za MENJAVO. V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

ODSTOP OD POGODBE

REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov nošenja! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec. V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa, ki ne sme presegati 3,7€, kot znaša vračilo po ceniku Pošte Slovenije za priporočeno vrnjen paket.

STVARNA NAPAKA
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna: če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in V 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna). Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor. Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana.

PRITOŽBE, SPORI IN REKLAMACIJE
Planet 2 d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Planet 2 d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Planet 2 d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 00386 41 68 16 82 ali po elektronski pošti na info@horoskop.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@horoskop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Planet 2 d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Planet 2 d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.