Pozabite na številne diete, raje uživajte ob zdravi prehrani

Kakšna disciplina! Ta kompliment rad sliši vsakdo, ki se  trudi zdravo prehranjevati. Vendar naj vas opomnimo, da vas samo stroga disciplina pri prehranjevanju ne bo pripeljala daleč, če ne boste pri tem uživali. Zato čim prej pozabite na razne diete in raje uživajte ob zdravi prehrani in dosegli boste več!

Stroge diete pogosto niso učinkovite, ker povzročajo dodaten stres in zahtevajo veliko časa. Ljudje velikokrat ne dosežejo želenih rezultatov, zato prej ali slej obupajo. Ob tem pa se počutijo, kot da niso ničesar sposobni izvesti prav. Da bi v vsakodnevno prehrano vnesli bolj zdrava živila, sploh ni potrebna nobena junaška moč volje. Vsakič vsaj malo spremenite kako slabo prehransko navado. In te male spremembe bodo skupno vodile k trajnemu uspehu.

Pozabite na številne diete, raje uživajte ob zdravi prehrani

Z malo načrtovanja in zavedanja, da lahko dan za dnem pri jedi uživate, bo postalo zdravo prehranjevanje še bolj preprosto. In bolj ko se boste pri nekem obroku najedli, tem manj boste pozneje posegli po nezdravi hrani.

NOV NAČIN RAZMIŠLJANJA

Pozabite na nerealne predstave 100 odstotni shujševalni dieti, ker to ne obstaja. Namesto tega raje začnite jesti bolj premišljeno in z užitkom. Tako boste storili nekaj dobrega zase, hkrati pa bo vaša hrana bolj okusna in bo dlje učinkovala brez kakršnih koli dodatkov.

Preberite tudi HRANA IN ASTROLOGIJA: KATERI TIP STE?

Več raznolikosti, več veselja. Razumljivo je, da vsak človek teži k raznoliki prehrani, saj tako ustreže svojim okušalnim borbončicam  in zagotovi telesu zadostno količino različnih hranilnih snovi. Preveč pogosto pa to željo potroši napačno recimo s širokim naborom sladkarij namesto z različnimi vrstami zelenjave.

Pozabite na številne diete, raje uživajte ob zdravi prehrani

Priporočljivo je, da dnevne potrebe po ogljikovih hidratov in beljakovinah pokrivate enakomerno skozi ves dan, in to iz različnih virov, predvsem iz polnozrnatih izdelkov, zelenjave, sadja, oreškov in tofuja.  Pogosto si privoščite vmesne obroke, z njimi si lahko zagotovite več raznolikosti in preprečujete navale lakote.

Skušnjave niso greh. Občasno si lahko privoščite tudi kaj prepovedanega.

Tako se vam ne bo treba strogo izogibati nobenemu živilu, hkrati pa se boste na dolgi rok lažje zdravo prehranjevali. Če se vam zahoče sladoled, lahko te kalorije prihranite pri drugih mlečnih izdelkih ali pri porabi maščobe. Psihološko gledano je hrana povezana z veseljem in zadovoljstvom. To naj bi veljalo tudi za zdravo prehranjevanje.

Preberite tudi ASTROLOGIJA ODKRIVA VAŠE PREHRANJEVALNE NAVADE