Večino pritiskov, ki jih občutite na delovnem mestu, najbrž nad sabo izvajate sami. Lahko pa ta čast pripada vašim nadrejenim ali sodelavcem.
Predviden čas branja: 4 minute
Kadar okolica preveč pritisne na vas, ste sami sebi dolžni pritisniti nazaj. Pa ne zato, ker je družba, za katero delate, vaš sovražnik ali ker bi bil vaš nadrejeni krut človek, ki vas hoče samo izkoristiti, čeprav je tudi to mogoče. Vzrok je v dejstvu, da je vaše zadovoljstvo na delovnem mestu odvisno od tega, ali ste sposobni določiti primerne omejitve ter jih tudi omeniti, ko začnejo drugi pretiravati v svojih zahtevah. Vseeno pa pomislite, ali bi se morda morali najprej upreti sami sebi. Ni lahko biti obseden z urejenostjo na neurejenem delovnem mestu. Vseeno pa je danes v okolju, ki nenehno zahteva nemogoče, presežek dela nekaj vsakdanjega.
Ko boste sprejeli dejstvo, da je popolnost nedosegljiv cilj, in ne boste več ves čas strmeli za njo, boste naredili velik korak naprej v smeri obvladovanja čustev, povezanih z nesposobnostjo.
Tako se boste znebili občutka krivde, ki vam ga morda vsiljujejo nedokončana poročila ali sporočila, na katera še niste odgovorili. Večino pritiskov, ki jih občutite na delovnem mestu, najbrž nad sabo izvajate sami. Lahko pa ta čast pripada vašim nadrejenim ali sodelavcem. Tudi njim se lahko uprete pomembno je le, na kakšen način. Verjetno poznate rek; da se več muh na med ujame kot na kis?

Čeprav ta pristop ni vedno najboljši, velikokrat pride prav, še posebej, kadar se morate upreti na delovnem mestu. Odkar imamo ljudje službo, se pritožujemo nad njo. Morda se vi nad svojo pritožujete u umestnim razlogom. Pa vendar vam nenehno pritoževanje ne bo v pomoč, kadar boste želeli uveljaviti svoje upiranje, ko bo to resnično potrebno.
Vaš odnos do dela in sodelavcev močno vpliva na uspešnost vašega upiranja.
Ljudje, ki veljajo za predane delavce in se znajo prilagoditi skupinskemu delu, namreč laže uveljavijo svoje mnenje pri reševanju zapletov. Zato izkoristite vsako priložnost in pokažite, da znate sodelovati. Nadrejeni in sodelavci vam tako ne bodo zamerili, če jim boste kdaj odrekli pomoč, ker bodo vedeli, da ste sicer pripravljeni storiti marsikaj, česar vam dejansko ne bi bilo treba. Kadar boste zavrnili kakršnokoli prošnjo ali zahtevo, povezano z delom, vaši sodelavci ne bodo hoteli poslušati dolgega razglabljanja, zakaj jim ne morete pomagati.

Po navadi je najbolj učinkovito upiranje mešanica prijazne odklonilne fraze in konstruktivnega predloga ali kompromisa.
Če se znate v primernem času upreti, lahko prihranite čas in energijo ter ohranite spoštovanje do sebe. Ni pa dovolj, če samo delo ki vas bremeni, nadomestite s takšnim, ki vam je v veselje. Če ste še tako zaposleni, ponavadi ni pametno reči, da ne boste naredili nečesa, za kar ste odgovorni.
Nekaj pritiska pa lahko sprostite tako, da nadrejene ali sodelavce spodbudite, da popustijo v svojih zahtevah ali vam pri delu pomagajo. Včasih se je delu mogoče izogniti že v naprej. Na lep način lahko nakažete, kdaj ni primeren čas, da bi vam dali novo nalogo. Če je le mogoče, naznanite to v skupini, da ne boste namerno napadli posameznika. Ta način uporabite samo takrat, ko je zares upravičen. Seveda morate svojo odločitev upravičiti brez pritoževanja. Dajte ljudem vedeti, da ste še vedno na voljo za pomembne naloge.