Hujšanje: težava ali izziv za moje znamenje? Preverite!

Prekomerna telesna teža je veliko breme, saj vpliva na vaš videz ter počutje in vam preprečuje, da bi živeli popolnoma sproščeno in odprto življenje. Največja težava je običajno to, da shujšate, nato pa od vse vzhičenosti sčasoma pozabite na pravila, ki ste si jih postavili. Kilogrami se ponovno začno kopičiti, sami sebi pa tega ne priznate pravi čas.

Pri odločitvi ima najpomembnejšo vlogo samospoštovanje.

Na drugem mestu je želja po preobrazbi, ki mora biti dovolj močna, da premaga željo po hrani. Tehtnica se večkrat s težavo prevesi v pravo smer, vendar je trdna volja tista, ki omogoči želen rezultat, zdravje in zadovoljstvo.

Hujšanje: težava ali izziv za moje znamenje?

Najslabše je, da se zagovarjate, da ste pač debeli, tukaj so izvzeti tisti, ki imajo resne bolezni. Priznajte si, da vam telo v takšni obliki, s številnimi odvečnimi kilogrami ni všeč in se soočite s svojimi željami. Ne pozabite da debelost posledično negativno vpliva na srčno žilen bolezni, diabetes tipa II, bolezni žolčnika, smrčanje, slabo kondicijo itd.

Težave povezane z debelostjo se običajno dotikajo tudi spolnosti in sprejetosti s strani nasprotne osebe.

Res je, da se moramo v svojem telesu dobro počutiti in ga sprejeti. Ampak zakaj bi sprejemali nekaj kar ni zdravo za vas, kar vam v resnici ni všeč. Bolj priporočljivo je, da se znebite tistih nadležnih kilogramov in šele takrat se boste zavedali in si priznali, da prej niste bili zadovoljni s svojim telesom.

Uspešnost zmanjševanja telesne teže je tesno povezana z zdravo polnovredno prehrano, varnim hujšanjem, pravilno izbiro živil, izogibanju preštevanje kalorij in dolgoročnimi smernicami za zdravo življenje.

Hujšanje: težava ali izziv za moje znamenje?

Prvo pravilo pred začetkom v lepše življenje v smeri hujšanja je, da si postavite cilj. Cilj naj bo konkretno zasnovan, da se vam vtisne v podzavest, si ga vztrajno ponavljajte na glas. Vse skupaj zahteva veliko discipline in odrekanja, vendar vas bo dobro začrtan cilj motiviral in vas takrat, ko boste želeli prekršiti pravila brcnil.

Kako se s hujšanjem spopadajo posamezna znamenja: Težava ali izziv za moje znamenje

OVEN

Oven se zna pri izbiri hrane odlično disciplinirati. Negativen faktor, ki vpliva naj je stres, ki mu večkrat povzroča zavoro pri doseganju želenega cilja.

BIK

Bik največji gurman, energijsko povezan s hrano, shujša veliko težje kot ostala znamenja. Njegova volja je sicer trdna, vendar so, ko zavonja dobrote šibki trenutki pogosti.

DVOJČKA

Na dvojčka in njegova nihanja pri hujšanju vplivajo številni dejavniki, kot sta stres in hitro življenje, prav tako pa lahko njegovo hujšanje zaustavijo tudi skrite kalorije v pijačah.

RAK

Rak se zelo dobro zaveda, da moramo vsak dan telesu zagotoviti ustrezno količino beljakovin, če želimo ostati zdravi in vitalni. Beljakovine predstavljajo pomemben gradnik celic, ki nam pomaga vzdrževati mišično maso.

LEV

Lev se zelo dobro zaveda, da mora biti kakovosten obrok sestavljen iz zadostne količine beljakovin, sledijo zdrave maščobe, stebelna ali listnata zelenjava. Na zadnjem mestu so ogljikovi hidrati.

DEVICA

Devica si vztrajno na telefon nalaga aplikacije, kjer vnaša, kaj poje. Če vprašamo devico, zadeva deluje, saj vedno ve kaj je pojedla in koliko kalorij je zaužila.

HUJŠANJE: TEŽAVA ALI IZZIV ZA MOJE ZNAMENJE?

TEHTNICA

Tehtnica zelo dobro pozna dobre mono nenasičene maščobne kisline in omega-3 maščobe, ki jih dobimo v oreščkih, avokadu, olivnem olju ter nekaterih ribah.

ŠKORPIJON

Škorpijon dobro ve, da ni dobro zaspati s polnim želodcem. Želodec se mora preko noči tudi odpočiti, ampak tista vrečka čipsa je ob filmu tako zelo mamljiva.

STRELEC

Strelec se težko navadi se, da je glavni obrok zajtrk ter na to, da tudi metabolizem najbolje deluje dopoldan in zgodaj popoldan. Večerja je njegovo nujno zlo, ki se mu težko odpove.

KOZOROG

Kozorog se zelo dobro zaveda, da če se ne giblje dovolj, tudi hujšanje ne bo uspešno. Zaveda se tudi, da gibanje vpliva tudi na videz kože in mišic.

VODNAR

Vedno aktiven vodnar se nezdravi hrani sicer odreče, vendar ga običajno pri tem projektu zavira pomanjkanje spanja, ki prav tako vpliva na učinek.

RIBI

Ribica vidi rešitev, povezano s hujšanjem v sveži zelenjavi, kvalitetnih beljakovinah in zdravih oljih, oreščkih. Prav tako obožuje sirotko in skuto, ki ji pomagata hujšati.

Preberite tudi KAJ JESTI IN ČESA NE, ZELO NA KRATKO!

Za lažje hujšanje vam bo v veliko pomoč Lunin koledar

S.V. univ.dipl.inž.živil.tehnol.