Nasveti: se v službi ne počutite dobro?
Preden začnete iskati drugo službo, upoštevajte naslednje nasvete, morda boste ugotovili, da tam kjer ste niti ni tako zalo slabo. Čas, ki ga preživite v službi je zelo pomemben in vpliva na vaše celotno delovanje.
Naj bodo osebne težave samo vaša stvar.
Lahko jih zaupate bližnjim in osebnim prijateljem, nikar pa jih ne delite v službi, saj si s tem kopljete jamo. Če ste preobremenjeni z osebnimi težavami, se težko osredotočite na delo, tudi nasmešek na vaših ustih je takrat težko izvabiti. Začnite se zavedati, da vaše osebno življenje nikoli ne bo popolnoma brez težav. Tako kot morate pustiti osebne skrbi doma, da se boste lahko osredotočili in bili v službi kar se da produktivni.
Ustvarite si v službi prijetno okolje, saj je to vendar vsakodnevni čas, ki ga preživite v pisarni.
Obogatite svoje okolje s kakšno rastlino, če je to dovoljeno in se skušajte z majhnimi dodatki v svoji pisarni čim bolj udobno počutiti. Bodite bolj prijazni do sodelavcev. Kajti ko ste sposobni izraziti svoje občutke ljudem, ki vas razumejo, lahko to resnično pomaga zmanjšati stres.
Jejte zdravo in pijte veliko vode, saj vaše fizično počutje vpliva na vaše delovanje.
Vzdrževanje pravilne prehrane in hidracije skozi delovni dan, lahko spremenita raven energije in vaše delovanje v pozitivni smeri.
Bodite organizirani in ne dovolite, da vas zmotijo malenkosti.
Ustvarite si urnik, s katerim boste kos obremenitvam. Ko se počutite preobremenjeni, se običajno povečuje nezadovoljstvo. S proaktivnostjo in prevzemom nadzora lahko občutite zadovoljstvo, povečano zaupanje in motivacijo.
Premikajte se, če vam narava dela to dopušča.
Delo v pisarni je lahko obremenilno za telo, zato je priporočljivo, da si med delovnim časom vzamete nekaj minut, da vstanete in se malo premaknete. Večkrat se sprehodite tudi po stopnicah, namesto da zavijete v dvigalo.
Ne poskušajte spremeniti sodelavcev.
Nikogar ne morete spremeniti, tudi če vas njegove lastnosti še tako motijo. Lahko spremenite le način, kako nanje reagirate. Ne dovolite, da bi dejanja drugih vplivala na vas. Analizirajte in ugotovite, kako razrešiti konflikte in preprečiti neprijetne situacije.
Osredotočite se na pozitivne zadeve, slabe stvari, ko se razrešijo izpustite.
Prepoznajte stvari, ki so vam všeč pri delu, ustvarite si lastno predstavo. Če poudarite pozitivne učinke, boste svoje delo sprejemali bolj lahkotno. Skrbi zaradi negativnosti in nezadovoljstva lahko povzročijo preobremenjenost.
Profesionalnost pri delu ne pomeni samo, da pridete pravočasno in se primerno oblečete.
Gre tudi za to, kako delujete. Po besedah, ki jih govorite, in dejanjih, ki jih izvajate, lahko ocenijo, kako profesionalni ste. S svojim tempom lahko delujete zunaj pisarne, a če želite ostati profesionalni pri delu, je dobro, da ohranite profesionalen odnos. Poskusite se vzdržati žaljivih šal in zgodb in razkazovanja neprimernih fotografij. Ko se odpravljate na sestanke, se potrudite, da prispete do predvidenega začetnega časa. Spoštujte druge in drugi bodo spoštovali vas. Če si boste nekajkrat dovolili brezbrižno zamuditi, vam zagotovo ne bodo več popolnoma zaupali.
Ravnajte previdno glede svojih mobilnih naprav.
Če želite klicati ali prejeti osebni klic, se oddaljite, če je telefon sploh dovoljen. V kolikor ni, ga ne uporabljajte. Poskusite omejiti svoje brskanje po internetu oziroma v službi osebnih stvari ne iščite na internetu.
Če se po vseh teh korakih še vedno ne boste dobro počutili, je morda res čas za menjavo službe.
Preberite tudi KAKŠEN JE VAŠ ŠEF, GLEDE NA ASTROLOŠKO ZNAMENJE?