Kaj jesti in česa ne? Kateri hrani bi se morali izogniti, če želite ostati vitki in zdravi in katera hrana bi se morala večkrat znajti na vašem jedilniku?

ŽIVILA, KOT SO:

  • SVINJINA V VSEH OBLIKAH (lahko povzroči dvig pritiska in slabo počutje),
  • GOVEDINA OMEJENO
  • BEL SLADKOR
  • SADNI JOGURTI IN DESERTI TER PUDINGI
  • HRENOVKE IN KLOBASE (razen pusta puranja šunka in šunka iz piščančjih prsi)
  • GOVEJA JUHA
  • SOL V OMEJENIH KOLIČINAH
  • MASLO IN SMETANA
  • ŠKODLJIVE MAŠČOBE
  • RAZNE SLADKARIJE IN HITRA PREHRANA
Kaj jesti in česa ne, da ostanete vitki in zdravi.
Kaj jesti in česa ne zelo na kratko.

ZAMENJAJTE ZA:

  • KUHAN KROMPIR, OZ. TOPINABUR (za sladkorne bolnike)
  • PROBIOTIČNE JOGURTE
  • OLIVNO OLJE IN BUČNO OLJE
  • SADJE IN ZELENJAVO- PREDVSEM SEZONSKO
  • ZAČIMBE: BAZILIKA, ŠATRAJ, TIMIJAN, DOBRA MISEL (MAJARON), PETERŠILJ, ROŽMARIN
  • RIBE
  • MESO: PIŠČANEC BREZ KOŽE (PRSA), PURAN (PUSTI BREZ KOŽE), PUSTA GOVEDINA – OMEJENO
  • PIŠČANČJE PRSI – ŠUNKA – OMEJENO, PURANJA ŠUNKA – OMEJENO
  • TESTENINE (pirine, polnozrnate)

Upoštevajte kaj jesti in česa ne in bolj boste vitalni!

Če boste vsaj malce upoštevali zdrave smernice, se boste počasi približali bolj zdravemu načinu življenja in s tem naredili nekaj pozitivnega za svoje telo. Tudi kilogrami se vam ne bodo več kopičili. Prehrana je v vašem življenju zelo pomembna in nima smisla, da si z napačno izbrano prehrano podirate svoje možnosti za bolj vitalno življenje. Skušajte se malce bolj informirati, kaj je tisto, kar vam lahko na področju hrane koristi in katera hrana je tista, ki ovira vaše dobro počutje ter delovanje vašega sistema.

Zavedajte se, da je od vaše izbire odvisna vaša prihodnost!