Udarne blagovne znamke, ki so začrtale modne smernice že v preteklosti
Udarne blagovne znamke, ki so se v modnem svetu zapisale v zgodovino. Cenovno občutno dražje, vendar unikatne, prepričljive in zanimive.
GUCCI
Blagovna znamka, ki jo je ustanovil Guccio Gucci leta 1921, je ena od prvotnih luksuznih znamk in ena izmed vodilnih na področju oblačil in dodatkov. Znana po ekstravagantnem slogu in luksuznih materialih.
DKNY
Donna Karen je svojo blagovno znamko DKNY ustanovila leta 1984, čeprav je bila šele leta 1992 lansirana DKNY moška kolekcija. Založba je kmalu postala znana po svojih športnih kosih, priložnostnem šiku.
PRADA
Prada vedno razmišlja zunaj okvirja, zato se znamka ponaša z brezkompromisno kakovostjo in svobodo izražanja. Italijanska luksuzna modna hiša je ena največjih v panogi, leta 1913 jo je ustanovil Mario Prada. Blagovna znamka se je specializirala za usnjene torbice, potovalne dodatke, čevlje, konfekcijske izdelke, parfume in druge modne dodatke.
FENDI
Fendi, ustanovljen leta 1925 v Rimu, je ena od prvotnih oblikovalskih blagovnih znamk, ki ima zelo dolgo zgodovino. Italijanska modna hiša je bila samo trgovina s krznom in usnjem, ko sta jo prvič lansirala Adele in Edoardo Fendi. Njihova ponudba izdelkov vključuje tudi torbe, čevlje, dodatke, očala, dišave, usnjene izdelke.
GIVENCHY
Francosko luksuzno modno in parfumsko hišo Givenchy je leta 1952 ustanovil oblikovalec Hubert de Givenchy. Znamka dosega popolno ravnovesje med tradicionalnim in modernim slogom, pri čemer sega od ležernega, do klasičnega videza, ki so ga navdihnili številni umetniki, glasbe in zveste stranke.
KENZO
Francosko modno hišo je ustanovil leta 1970 in ustvaril Kenzo Takada. Podjetje je združilo eksotične odtise z etnično zasnovo in vključilo številne cvetlične vzorce.
GIORGIO ARMANI
Italijanski modni oblikovalec, Giorgio Armani, je svoje podjetje ustanovil leta 1975, status “najuspešnejšega oblikovalca italijanskega porekla” pa je pridobil leta 2001. Italijanska luksuzna znamka je eno največjih in najvplivnejših imen v modi, najbolj znano po oblekah. Armani je simbol uspeha številnih poslovnih strokovnjakov in znan že od zgodnjih 80-ih.
Udarne blagovne znamke, unikatna izbira
BURBERRY
Thomas Burberry je prvotno v letu 1856 zasnoval svoja oblačila za zaščito ljudi pred hladnim britanskim vremenom. Burberry ima do danes izrazito britansko identiteto, znano po klasičnih kosih vrhnjih oblačil, pri čemer uporablja tradicionalne tkane vzorce.
CALVIN KLEIN
Znamko Calvin Klein je leta 1968 predstavil ameriški modni oblikovalec Calvin Richard KleinZnamkase ponaša s svojo provokativno, moderno in čutno naravo. Blagovna znamka poudarja minimalno estetiko, ki domiselno kombinira nestrukturirane kroje.
VALENTINO
Blagovno znamko Valentino je leta 1959 v Rimu ustanovil italijanski modni oblikovalec Valentino Clemente Ludovico Garavani. Valentino je eden izmed prvotnih voditeljev mednarodne mode še danes. Glavna prioriteta znamke so čevlji, torbe, očala, šali, kravate, dišave in oblačila, ki so zelo robustna in v posebnem slogu.
PAUL SMITH
Paul Smith je koncept podjetja zasnoval v 70. letih in se že od nekdaj drži tega standarda, saj je bil njegov moto “klasika s pridihom ustvarjalnosti”. Blagovna znamka se razlikuje od mnogih drugih zaradi svojega edinstvenega okusa in igrivega občutka za slog.
LACOSTE
Lacoste, ena največjih blagovnih znamk vseh časov, ustanovljena leta 1920, se je pojavila iz želje po izboljšanju športnih oblačil. Zaslužen je za izum čvrste pletene tkanine, ki se še danes uporablja v polo majicah podjetja.
HERMES
Hermes prodaja usnjene izdelke, dodatke, parfume in oblačila, ki so že tradicionalno v stilu. Njihovi usnjeni izdelki so zelo želeni kosi v samem vrhu mode.
Povzeto po thetrendspotter.net